Przedwczoraj dowiedzieliśmy się, że amerykańska premiera gry cRPG Two Worlds II została przesunięta na styczeń 2011 roku. Polski wydawca gry (firma CD Projekt) zapewniał jednak, że rodzima wersja ukaże się 21 października zgodnie z niezmienionym europejskim terminem. Można było mieć wobec tego wątpliwości, czy dostaniemy w pełni ukończony produkt, na szczęście dziś wątpliwości najwyraźniej zostały rozwiane.
Ostatnie doniesienia postanowił sprostować europejski dystrybutor, firma
Zuxxez (znana też jako
TopWare). Jej przedstawiciel zapytany przez serwis
GameSpot odpowiedział, że jedynym powodem opóźnienia w Stanach Zjednoczonych jest zatłoczona lista wydawnicza, która mogłaby spowodować, że
Two Worlds II przeszłoby niezauważone na tamtym rynku.
Zdradzono również, że proces produkcji łącznie z wszystkimi testami i lokalizacją został zakończony w połowie września, więc plotek o niedokończonym produkcie trafiającym na Stary Kontynent nie należy traktować poważnie. Wydawca zapewnia, że gra w październiku będzie wyglądać identycznie jest wersja przygotowana dla amerykańskich graczy. Jedyną różnicą będą ewentualne poprawki w międzyczasie implementowane w łatkach, które zostaną zawarte od razu na płycie w Stanach Zjednoczonych.
Przy okazji zdradzono, że możemy liczyć na dodatki DLC po premierze
Two Worlds II. Tak przynajmniej wynika z oświadczenia, w którym czytamy, że studio
Reality Pump zajmie się odpowiednim wsparciem swojego dzieła po premierze oraz właśnie DLC.
Źródło:
"Sarge" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2010-09-30 11:28:47
|
|